Härlig dag

Jag älskar tisdagar! Vi har världens sovmorgon då, vi börjar efter lunch! Idag gick jag på stan med My före skolan, jag köpte en mössa och en ny halsduk, är as nöjd. Sen gick vi och åt, eftersom att vi äter på restauranger med skolan varje dag så har vi matkort, så vi åt för de. På skolan kollade vi på en film som heter Crash, den var bra. Man hörde överallt snyftningar, den var sorglig!

Ikväll har vi träning, och jag får träna igen efter hjärnskakningen! Ska bli kul, efter träningen måste jag sova hos farmor eftersom att träningen är inne i Umeå, och pappa inte kan hämta mig. Men det är gött att sova hos farmor, då får man ju lite sovmorgon imorgon också.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0