Header och dagens träning

Nu håller jag på med min nya header! Har fått börja om några gånger, men snart är den pågång, fast jag vet inte vilket färg jag ska ha på bloggen. Min header som jag håller på med är ju grå, jag får väl hitta på någon snygg färg som passar!

Jag har tänkt på att, när vi har det här träningslägret, så har vi nästan aldrig hopp. Vi bygger mest, okej, vi bygger typ bara! På hela den här veckan har jag kanske gjort 20 olika hopp, inte en enda rondat, en hjulning och 1000 bygg. Mandy verkar typ tro att vi kan all gymnastik och hopp, så att vi bara behöver satsa på byggen? Jaja, efter lunchen började hon lära oss våran tävlningsprogram! Jag tänker inte sitta här och berätta utförligt vad vi har i det, eftersom att våra motståndare kan komma in här och läsa. Hehe, men det kommer iallafall bli jättesnyggt! Vi har bara lärt oss ca. 35 sekunder av programet. Ett tävlningsprogram brukar vara typ 2 min och 30 sek, så vi har fortfarande mer att lära oss.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0