Helgen

I helgen har jag varit med My! Det är min bästa kompis, hon är hur bra som helst! Hon sov över här inatt, och vi har spelat sims. Vi skulle också ha sett filmen step up, kom jag på nu! Edit har också sovit över här, det är världens sötaste hund! Hon är en Chinesisk nakenhund blandat med någon lång hårig hundras! Jag lägger in en bild på henne nu.

Om några helger så ska jag och My sova på Scandic plaza inne i stan, sen kanske vi ska gå på bio eller hitta på någonting på kvällen! Det kommer bli as kul! Det är så att vi känner en som kan fixa billigare, för han jobbar där. Det kommer bli hur kul som helst, jag älskar verkligen att bo på hotell, har alltid gjort det och kommer alltid att göra det!

/Ida

Edit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0