Hjärnskakning.

Igår på träningen så byggde vi. Jag var bakperson och vi stog i elevator och skulle snurr creadla. När toppen landade så for våra huven ihop, och jag minns att det gjorde himla ont, så jag fick titta på när de andra byggde..
Idag for vi och kollade upp det först i holmsund, sedan skickades vi vidare in till Umeå på röntgen men det var nog bara för säkerhetensskull. Men efter några timmar fick vi veta att det bara vad en hjärnskakning. Det tog alltså typ 5-6 timmar för läkarna att få fram att det inte var något allvarligt, det är ju hemskt. Hur som haver, efter det for vi till farmor och åt, eftersom att vi var så hungriga och det var ganska långt hem (Jag bor ca 2  mil utanför Umeå).

Det jobbigaste är ändå när man ska förklara för alla dumma läkare hur det gick till. Speciellt när dom då inte fattar vad cheerleading är eller något. Haha, läkaren hade skrivit så här: Dansare krokade med annan dansare huvudena slogs ihop, ungefär.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0