Mår bättre

Idag var jag i skolan, och jag börjar må lite bättre, det är ju bra! Fast i skolan idag fick jag ont i huvudet, men det har visst gått över nu. Vi hade dans idag, fast jag fick ju inte vara med, eftersom att jag inte fick träna på en vecka. De gick igenom typ hela dansen som vi ska ha på uppvisningen, så nu kan typ alla utom jag den! Haha, fast dansen kommer ändå bli as cool, det är jazz och vi ska ha hattar, det är hur coolt som helst. Nu sitter jag iaf och läser läxan, vi har helt sjukt mycket läxa, fast jag trodde nästan att det skulle vara mer nu på gymnasiet. Jag var ju hemma i Onsdags, då hade vi ett svenska prov med orsklasser och sånt, det är så jobbigt! Jag har hört från klassen, och dem säger att det var ganska svårt, så det är väl bara att sätta igång och plugga det också!

Jag längtar till höstlovet! Då ska det komma en tjej från USA och träna oss på cheerleadingen. Hon ska också göra vårat tävlingsprogram och ge oss musiken osv. Det ska bli hur kul som helst, mitt första cheerleading läger!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0