Sista träningen

Idag var det då som sagt, i ett tidigare inlägg, sista dagen av cheerleading lägret. Vi har tagit några kort med Mandy och hon har fått presenter av oss. Vi fick också den sista delen av vårat tävlingsprogram! Det är bra, inte jättebra. Byggen är as snygga, och vi har till och med nästan klarat alla! Jag tänkte inte berätta hur de kommer se ut, eftersom att det kanske sitter någon liten cheerleader där ute och läser det här. Den 2 mars, dagen efter vi har tävlat i DM, då kan jag kanske lägga ut någon snygg bild på våra snygga bygg, eller kanske till och med en video på hela vårat tävlingsprogram. Påtal om att lägga ut tävlingsprogram, så kan jag ju lägga in förra årets tävlningsprogram! Fast, då var vi Jr B, och inte så bra. Det här året har vi gått upp 2 svårighetsklasser.

När vi byggde idag fick jag ont i handleden, jag har haft ont i den i typ 2 dagar, men det gjorde ondare att bygga, det kanske var därför något bygg inte riktigt gick. Jag hittade ett gammalt handledsskydd som jag sitter med nu, det känns skönt.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0