Sov hos farmor

Jag har inte varit inne på bloggen på ganska länge, det är för att jag har varit i stan och sovit hos farmor med My. Inatt sov då jag och My över hos farmor. Det är så himla chill, när man inte behöver gå upp så himla tidigt för att hinna med bussen, man får ju faktiskt en halvtimmes sovmorgon. Vi hade träning igår, My följde med och kollade på den, det gick jättebra! Min bygggrupp körde extension cradle för första gången, och vi ägde! Jag lägger in några bilder från träningen. Idag hade vi tyska läxförhör, jag tror det gick rättså bra, hade bara ett fel som jag vet. Jag läser tyska steg 1, och samtidigt spanska steg 3. Jag tycker att det är jättejobbigt att läsa flera språk samtidigt, jag blandar typ ihop alla språken hela tiden!

Till sist: Jag har hittat 002:an! =D För er som inte vet vad detta handlar om, läs tidigare inlägg.

Här är några bilder från tränignen. Bilderna är ganska suddiga, men det är för att vi inte får ha blixt när vi tar kort på byggen mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0