Träning med Mandy

Nyss hade vi träning. I bilden på väg dit var jag skit nervös! För våran koreograf från USA skulle komma och titta på träningen, men när vi kom fram sa våran tränare (Sara) att Koreografen (Mandy) var så trött, så hon låg och sov. Träningen gick bra, vi körde snurrcradle, det gick hur bra som helst! Snart klarar vi två varv!

Imorgon börjar träningslägret! Vi ska ha läger imorgon 5-9 sedan lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag klockan 9-4. Shit vad jobbigt det kommer bli, men kul också hoppas jag! På lägret kommer då Mandy vara tränare, och hon har varit här förut. Jag har hört att hon är rätt så hård, men vi kommer bli bra!

Efter skolan imorrn ska jag och My typ vänta lite på stan, sen ska vi spela laserdome med några i klassen, och i andra klassen. Kommer säkert blir kul, även fast jag är utkass på det. Aja, efter det ska jag och My bli hämtade av farmor som sedan skjutsar oss till Östra, där vi ska ha träningslägret. Efter det ska farmor hämta oss igen, och vi ska sova över hos farmor. Mamma och pappa kommer säkert inte orkar hämta mig inne i stan varje dag, det är därför jag kommer sova över hos farmor för det mesta!

Jag borde nog packa nu, eftersom att mamma och pappa ska ta med alla tränigskläder till stan, så jag slipper släpa på den stora väskan på bussen. Sen måste jag väl gå och lägga mig i tid, för jag ska upp och duscha imorrn!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0