Tränings läger och naveln

Idag gick jag upp 07:10 känns inte så bra när det är söndag. Jag var trött när jag vaknade, även fast jag har fått sova en timme längre. Min pappa tror typ att han aldrig hörs. Inatt kom han in i mitt rum när jag sov, och kommade på väckarklockan, sedan började han ropa, verkligen ROPA till mamma massa saker om att jag måste vrida tillbaka klockan. Det skojiga var att han fattade inte att jag vaknade så fort han gick in i mitt rum. Ojdå, min buss in till stan går ju 08:10, så jag borde kanske snabba mig, jag måste ju äta en rejäl frukost så jag orkar med dagen. Träningsvärk, det är någont som man känner av nu, huh, jag kan inte spänna magen. Eftersom att Mandy hela tiden skriken: HAAAALO!! Det betyder då att vi ska dra in magen och röven.

Nu måste jag också få berätta någonting som är positivt. Min navel har börjat må bra! Nu för tiden blöder den aldrig och det röda har typ börjat försvinna. Men den gör fortfarande lite ont, fast det kan ha att göra med min träningsvärk i magen.

Jag måste snabba mig att klä på mig mm. nu!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0