Tränings lägret!

Jag kom nyss hem från träningslägret!! Det började ju igår, men jag sov hos farmor och där finns det inget internet! Det har varit två roliga dagar, vi har verkligen lärt oss jättemycket på bara två dagar! Nu har jag t.ex. börjat våga stå på händer mot en vägg, ibland kan jag till och med stå vid en vägg och inte röra den. Alla i laget har också fått mycket bättre teknik. Sedan gjorde Mandy nya bygggrupper också. Jag kan inte fatta hur hon ser vilka man ska vara med, för det gick så himla bra i de nya bygggrupperna! Ibland när vi byggde, så fick jag lite små ont, men det är ju sånt man får tåla, hehe. Nu har vi bara 4 dagar kvar av lägret! På måndag ska Mandy lära oss tävlingsprogrammet! Det längtar jag jättemycket till. Hon kommer ju fixa musiken och allt. Imorrn ska jag åka buss till träningen, bussen kommer gå 8:10. shit vad jobbigt. Nu ska jag typ ta ett bad och kanske sova lite, man blir ganska trött av att träna så mycket.

God natt!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0