1 april

Idag är det den 1 april och jag suger på att luras, för varenda gång jag har försökt, har jag börjat skratta! Därför har jag gett upp, men det ska bli roligt att se andra bli lurade, längtar!

På historian har vi börjat se en film, Gladiator, vi ska se klart den idag. Jag har aldrig sett den, men jag vet att jag inte brukar gilla krig filmer när folk bara döör hela tiden. Fast de flesta tycker ju att den här filmen är bra, så jag kanske gillar den?


Det är helt underbart att bloggarna funkar igen, jag fattar inte hur jag kunde leva utan bloggen! Det är ju skit jobbigt, det finns ingenting att göra när man inte kan blogga eller läsa bloggar! Fy, hoppas dom inte ska göra om något igen.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att blogg.se funkar nu igen, tråkigt att det inte blev något byte bara .:(

2008-04-01 @ 09:40:29
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0