Äntligen funkar det igen!

Jag går åt på bloggen som inte hur funkat, när jag äntligen har tänk skriva något, men det värsta var ju nästan att de andra inte heller kunde skriva, så det fanns ju ingen blogg att läsa. Men äntligen är det igång igen!


 

Jag tänkte, eftersom att jag inte har skrivit så mycket på lovet, tänkte jag sammanfatta mitt lov här.

På påsklovet har jag:

  • Ätit 8st chips/ostkrokspåsar    och druckit 8st stora läskar med Jennifer och My.    

       
  • Ätit 3st Ben&Jerrys med    My, samtidigt som vi har spelat sims.

       
  • Sovit hos Jennifer typ hela    veckan, och varje dag har vi spelat sims.

       
  • Sovit i Mys affär i två    nätter.

       
  • Sovit hos farmor och mormor med    Jennifer.    

       
  • Varit hundvakt till Edit, som    förövrigt ska bli mamma!! ( JAG VILL HA EN VALP!!!)

       
  • Ätit tacos 4 gånger,    både på restaurang och hemma.    

       
  • Lärt My att spela Guitarr    hero (stavning?)

       
  • Sovit i Mys affär i två    nätter.

       
  • Sovit hos farmor och mormor med    Jennifer.    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0