Cheerleading i tv

När jag kom hem idag från träningen berättade mamma att hon hade sett några cheerleaders på lilla aktuellt. Självklart vad jag ju tvungen att gå in och kika, men det är skit segt att ladda! Men det är iaf några från power som är med, och det ser bra ut än så länge ;) Här kan ni gå in och titta, cheerleadingen är typ i mitten.

Det är roligt att Cheerleading börjar bli så stort, vi har varit med på rätt så många tvprogram, typ melodifestivalen, talang, lilla aktuellt, nyheterna? Snart ska ni se att cheerleading är lika populärt här som i USA, okej, det kommer aldrig hända ;)

Kommentarer
Postat av: Myy

haha, det låter som att du menar att cheer force har vart med i allt det där.. förresten så kommer vi aldrig ens komma nära usa ;)

2008-04-03 @ 21:58:51
Postat av: Karolina

och nu har 415 cheer, dynamites, nån tjej från Twisters och några lag jag inte vet vad dom heter varit med på Glasklart som sänds 19e april på ettan. Kolla 20.00 om du vill se cheerleaders göra charader :)

2008-04-09 @ 02:43:39
Postat av: pernilla

jag ska göra cheerleading med min kompis här i härnösand..=)

2008-04-13 @ 09:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0