De sista talang inlägget

På sistone har nästan alla mina inlägg hanlat om talang, det måste vara rätt så störande, men det här ska bli mitt sista inlägg, kanske!

Jag skulle bara lägga in lite grejer jag har hittat på tv4.se.


Kolla in de här två bilderna från talang, båda är då från tv4s hemsida (på den sista bilden är det jag med vit tröja):






Sen ska jag lägga in några länkar på alla videos som vi är med på.

Vi i talang, på själva tävlingen

Ett klipp

Kodjo+några i laget viftar på näsborrarna

Kommentarer
Postat av: Naima

IIIDA, du har lagt upp fel länk på när vi jonglerar :p där har du lagt upp när dom intervjuar killarna ;D

2008-04-28 @ 15:03:53
URL: http://www.naimaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0