En klänning och loppis

Loppisen idag gick väl bra, jag och My åkte upp dig, men vi behövde inte jobba på mycket. Det var ju inte direkt så mycket folk, men lite saker fick ju sålda, dessutom fortsätter loppisen imorgon. Innan vi drog till loppisen gick vi en sväng på stan. Vi hann inte så långt, för vi blev lite fast på H&M, vi la undan några saker var. Jag köpte också en klänning, och jag är så sjukt nöjd! Den är helt perfekt, sommrig och den kostade bara 149kr. Jag köpte också en vit sminkpenna, vet inte vad det heter.. Hur som helst, här kommer bilder.

Min underbara älskade och helt perfekta klänning:
image400

De här skorna är också helt underbara, och de kommer köpas så fort jag får pengar..
image401





Jag och My har varit på en promenad igen, precis som förra lördagen. Det här är en bra början på våra nya liv. Vi tog med kamerorna, så jag har en hel del bilder, de kanske dyker upp här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0