Friends och SM

Hejsan!

Jag och Mysan pysan har precis sett färdigt hela säsong 10 av friends, hehe vi håller på att ta oss igenom alla säsgoner, fast det blev ju lite konstigt när vi hoppade till säsong 10. Men hennes pappa håller på att greja de andra också. Idag är det söndag, som de flesta vet, hoppas jag! Och snart ska vi väl gå ut på en promenad eftersom att det inte blev någon igår, bara en kortis till pizzerian..

ikväll är det träning och jag är så sjukt peppad!! Det är så roligt att träna nu, juste, jag har inte berättat varför jag är glad va? Vi ska kanske tävla i internationell på SM. Hihi, sjukt roligt, då möter vi massa andra länder, fan vad roligt! Jag vill tränaaaaaaaa!



Kommentarer
Postat av: Naima

Nu ska vi ju tävla internationellt, så jävla taggat!!!!! :D :D :D

2008-04-21 @ 11:44:17
URL: http://www.naimaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0