Garderobs städning och bad

Igår var det stor rensning i min garderob! Det hade behövts göras för grymt länge sen, men igår tog jag tag i det! Det känns alltid som att jag har värsta lite kläder, men när man har rivit ut hela garderoben och ser alla kläder ligga överallt i hallen, så bevisar det motsatsen. Jag fick ihop en full ica påse med kläder jag inte ville ha/aldrig använder. Jag vet inte vad jag ska göra av det men, det går väl till My eller Jennifer, antar jag.

Några av kläderna.
image368

Efter att jag varit hurtig och städat tog jag mig ett varmt spa-bad= Med ansiktsmask, det var jätteskönt! Självklart såg jag på en film också, den här gången blev det A cinderella story.

Nu sitter jag i skolan och väntar på lektion, idag har vi den längsta dagen på veckan, den är 5 lektioner, huvva. Vi får väl se om jag kommer hem levade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0