Genrep idag

Den här dagen har varit väldigt stressig, därför har jag inte kunnat skriva. Jag åkte till Mys affär efter skolan, vi gjorde jättefina lappar där det står FORCE, dom ska med på SM. Fast vi har ju inte med oss så många som hejar på oss, men vi får ha dom när Evelyn tävlar individuellt.

I övermorgon far vi till CHEEEEEEEEEEER SM, och jag har nästan inte packat!! Jag brukar packa ungefär en vecka innan, men jag har iaf börjat packa lite smått nu. Det är så jobbigt när man inte kan packa allt än.

Vi hade genrep idag med Cheer! Jag tog lite bilder

Lapparna som jag och My gjorde
image445

DRÄKTER!!
image446

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Snygga dräkter ni fick!
How come att de blev så försenade? :S

2008-05-01 @ 23:51:34
URL: http://sarcasmandirony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0