Helgen och imorrn

Igår var jag med Jennifer, vi satt (ovanligt nog) inte vid datorn! För vi gjorde lite allt möjligt, såg på Eva och Adam, spelade kort, spelade Guitarr Hero (?) mm. Det är ganska skönt att inte sitta vid datorn, även fast jag har gjort det hela den här dagen.. Haha jag har suttit och gjort en design till Jennifer, och det är så hemskt, för jag blev jättenöjd med den och nu vill jag ha en likadan! Jag ska nog göra om min, nääääääästan som hennes, men kanske lite annorlunda ;)

På kvällens träning hände det inget speciellt, vi bara.. tränade ;) Imorgon är det skola, och jag känner mig sjuukt stressad! Jag vet inte vars jag ska ta vägen, jag bara tänker på allt som kommer hända i veckan, vi ska ha redovisningar och prov osv :(

Kommentarer
Postat av: My

Tog du bort min kommentar?! :O

2008-04-06 @ 22:06:38
URL: http://mycreative.blogg.se
Postat av: My

Oj, nej såg att det var ett nytt inlägg nu xD

2008-04-06 @ 22:07:20
URL: http://mycreative.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0