Inlägget försvann

Åhh fy vad jobbigt, jag hade skrivit värsta långa inläggen men det försvann! Oj så drygt. Jag kan iallafall försöka sammanfatta det:

Vi har haft redovisningarna nu, det gick nog ganska bra tror jag. Det var inte riktigt som redovisningar, mer som teater redovisning, så det var ganska roligt. Min grupp hade om digerdöden, och jag var en smittad med massor av svarta prickar i ansiktet.. haha. Nu ska vi iallafall ha spanska, men våran lärare har tydligen farit hem eller något? Haha, hon är knasig.

Där är himla skönt att det är fredag idag! Så otroligt härligt det ska bli med helg. Ikväll blir det Talang 2008 och berg flyttar in (antar jag) med Mysan pysan. Och självklart ska vi äta massor av gotta= Chips, ostkrokar, dricka, godis osv, oj vad hungrig jag blev nu!


Kommentarer
Postat av: My

Idag får Carina en gaffel ristad i armen xD

2008-04-11 @ 14:35:08
URL: http://mycreative.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0