Lista

Bara för att det var länge sen jag hade en lista.

UTSIDAN -Jag har...

( ) haft rosa hår
( ) haft blått hår
(x) haft svart hår
(x) piercat mej
(x) burit en svart klänning
( ) inte duschat på en vecka
( ) haft tuppkam
( ) tatuerat mej
(x) hatat mitt utseende

INSIDAN -Jag har...
(x) ljugit för en kompis
(x) varit ensam
(x) blivit missförstådd
(x) känt mig utstött
( ) känt som om jag håller på att dö
( ) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
( ) sett någon dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) tror på andar
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån
(x) Har en bästa vän

ÖVRIGT -Jag har...
(x) skolkat
( ) blivit avstängd från skolan
( ) ätit sushi
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
( ) Legat naken utanför en ambassad
(x) gjort en snöängel
( ) haft ett te/kaffe-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) somnat i skolan/på jobbet
(x) tittat på en solnedgång
( ) betalat för mat med bara mynt
(x) rört en orm
(x) blivit kittlad
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) haft kramp
( ) dansat i månljus
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) sjungt karaoke
( ) Tågluffat
(x) blåst bubblor
( ) förstört en fest
(x) fastnat med tungan i metall
(x) suttit på ett tak
(x) tagit smärtstillande
( ) åkt släde
(x) stannat uppe hela natten
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
( ) lekt playboymodell naken i leran på en strand
(x) klättrat i träd
(x) hoppat i en lövhög
( ) sovit under stjärnorna
( ) brutit ett ben
( ) sett en del av mej själv brinna
(x) svimmat
( ) fångat en fisk och sen ätit den
( ) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
( ) Besökt över 20 länder
( ) gråtit så mycket att jag skrattade
( ) fuskat på ett prov
( ) använt ett falskt id
(x) skrikit tills jag blev hes
( ) badat i en fontän
(x) glömt någons namn
( ) haft en Britney Spears-skiva
( ) haft/har en trädkoja
(x) spelat kyckling
( ) blivit arresterad
( ) fått sparken
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
( ) varit med om en jordbävning
( ) varit med om en bilolycka
( ) byggt en kärra
( ) kysst en fisk
(x) varit en cheerleader
( ) blivit rånad
( ) sovit på en parkbänk
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt
( ) hoppat från en bro, ner i vattnet
(x) sjungit i duschen
( ) drömt att jag gift mig med någon
( ) åkt fritt fall i kjol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0