Loppis och helg

I helgen blir det loppis på skolan, därför har jag varit hos min mormor idag och hämtat saker att sälja. Farmor har också skickat hit lite grejer, hon hade skickat med blandannat några pennor, som jag tog! Jag har lääänge velat ha just sånna, så det var bra det.

Idag hade vi ett ekonomiprov, det sög, jag har ingen aning hur det gick, man får väl se helt enkelt. Imorgon har vi också en redovisning, men det är som inte riktigt en redovisning mer som teater, så det blir väl roligt. Iallfall att se de andras ;) Men 1 rolig sak med morgondagen är ju självklart: Att det är fredag!! Så himla skönt det ska bli med helg, dessutom ska jag vara med underbara My <3

Kommentarer
Postat av: My

hihi!

2008-04-10 @ 22:46:21
URL: http://mycreative.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0