mentorsamtal och träning

Idag är det måndag, och vi har inte så många lektioner idag, det är en himla bra början på veckan! Den här veckan är inte så lång heller, vi går bara 3 dagar och sedan dara vi till SM (!!!!!!!!!!). Det börjar bli rätt så pirrigt, men nu ska jag inte snacka massa om SM som vanligt.. ;)

Nu har vi mentorsamtal i skolan, jätteskönt. När man inte har samtalen får man göra vad man vill. Det smartaste vore att göra skolsaker, men det är bara 1 uppgift som jag har att göra, och den boken är hemma. Men på onsdag har vi ju mentorsamtal igen, då ska boken med!


Ikväll är det överrasknings dax, shit vad nervös jag är! My ska med på träningen, hon är lika nyfiken som jag. Efter träningen ska vi sova över hos farmor, det kommer bli skoj! Farmor har inget internet så jag skriver mer på tisdagsmorgonen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0