Ny design och bilder

Nu sitter jag på skolan, ensam, jag har inte sett till någon! Eller jo, jag hör lite fotsteg där ute i korridoren. Vi börjar om 45 min, det kanske är därför ingen är här.. men jag vill att My ska komma! Undrar vilken buss hon tar? Jaja, jag har det bra här med min dator. Förresten, har min nya design kommit upp än? Jag gjorde den igår kväll, och jag är nöjd!! Jag brukar aldrig vara nöjd med saker typ, speciellt inte med bloggdesigner..

Idag har vi bara 2 lektioner, sen är det komma i kapp dag, jag har två saker jag måste göra. '


Jag slänger in några bilder från helgen, och i fredags:

Jag och My tog en långpromenad, vi gick förbi kyyyyyrkogården.
image371

I fredags lärde vi Fanny flickis.
image372

Och kolla! Våren är snart här! Fast ni kan ju tänka bort snön som syns där nere..
image373

Kommentarer
Postat av: My

Kan du skicka videon på Fannys flickis? :) Har ni bara en lektion idag förresten?! :O

2008-04-07 @ 12:29:14
URL: http://mycreative.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0