ööööööverraskning!

Vi ska få en överraskning imorgon på träningen! Alla antar att det är dräkterna, men tänk om det inte är dom, gud så besviken jag skulle blivit. Men vad skulle det annars kunnat vara? Våran tränare skrev att det var en efterlängtad överraskning, dräkterna har vi gått och väntat på i ett halvår! Dessutom är de 2 månader och 1 vecka sena (vi skulle ha fått dom till DM, men de kom aldrig). Jag hoppas verkligen verkligen verkligen att det är dräkterna som har kommit nu, shit vad glad jag skulle bli! Ni får kolla in här på tisdagsmorgonen, då skriver jag vad överraskningen var ;)

Kommentarer
Postat av: My

Tagga nudå ida! :)

2008-04-28 @ 09:15:24
URL: http://mycreative.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0