Roligheter

Vi håller på att göra filmer på Engelskan! Det är ju roligt. Grupperna hade börjat för några veckor sen, men då var inte jag här så jag fick hoppa in i en grupp. Vi kommer göra en parodi på lite olika filmer, och nästa vecka är det inspelning.

Det är roligt att göra filmer i skolan, det gjorde vi på minerva (där jag gick högstadiet) också, och det är as kul! På tal om att vara as kul, så håller jag på att se på Björn Gustafsson just nu, han är stört skönt! Alla gillar typ han nu, men det kan man förstå!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej, jag är typ den enda i hela Sverige som hatar Björn Gustavsson, ahhaha :D

2008-04-03 @ 23:23:41
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0