Våren är underbar

Nu är det en ny vecka igen, och vi är ett steg närmare sommaren. Våren är verkligen här nu, om man bara tänker bort all snö, men vädret är helt fantastiskt, jätteskönt. Idag har jag ingen jacka i skolan, för första gången iår, det måste nästan firas.

Jag tror jag missade en lektion imorse, men jag är inte säker.. Men våran lärare var inte där, så jag sa i Fredags att min grupp borde ta sovmorgon, men jag har ingen aning om dom gjorde det. Jaja, det var iallafall skönt att sova ut, fast jag vaknade vid 8 av att en bil stog och tjöt, tror jag? Det kanske var min lillebrorsas väckare eller något.




Kommentarer
Postat av: nathalie

svar:
De där glassarna är skitgoda ju!:D
Jag blev också sugen,igen

2008-04-21 @ 18:05:27
URL: http://natthaliew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0