Blixtar och kyckling

Strax efter att jag skrev det förra inlägget, började det blixtra! Det var nog det största blixt jag varit med om, först blev det ljust i hela rummet och just efter världens muller, hela huset skakade. Jag hade just stängt fönstret för regnet och haglet levde om så mycket.. haha. Dessutom Jennifer (kusinen mittemot) hade sin balkong dörr öppen, så när det regnade som värst blev det en vatten pöl i typ halva hennes rum.

Jaja, nog om vädret.. Snart ska jag nog börja göra mat tror jag, det blir kyckling och kroketter (?), det blir super! My kommer hit och äter också. Min förkylning är jättejobbigt också, jag har blivit hes och jättesnuvig nu.


Svårt att ta kort på regn.. men det syns lite.


Ellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0