Gårdsfest och nagelfix

Idag är det en lugn dag, fast ikväll kommer det vara gårdsfest här ute, det brukar vara roligt. Fast det blir väl mest att man äter, sen går man in till sitt. När jag var liten längtade jag alltid hur mycket som helst till gårdsfesterna, alla barn skulle ju komma och det är alltid massor av lekar. Fast nu längtar jag bara till maten, det blir tacogratäng, mums!

Jag har gjort lösnaglar nu igen också, jag hittade några i en låda och tänkte, varför inte? Så det är lite små jobbigt att skriva, haha jag filade inte ner dom någonting, så dom är rätt så långa. När jag tar bort dom här vill jag köpa fina, dyra naglar. Dom jag har nu var bara helvita när jag köpte dom, så jag har gjort fransk manikyr själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0