Imogon börjar ju skolan

Eftersom att det är Mys födelsedag idag, har vi köpt chips, dricka och fått fika från nisses. Det var hel mys, även fast vi inte kunde fara till segelbåtshamn med moppen som de senaste två åren. Det var den traditionen det, haha! Imorgon blir det skola, det känns kostigt och overkligt på något sätt. Jag har alltid tänkt "haha, nu börjar alla andra skolan", men jag har inte tänkt på att vi börjar skolan nu.. Usch var hemskt ändå, men jag har saknat tjejerna. Det kommer bli roligt att träffa som igen. Imorgon ska vi nog göra något med ettorna och treorna antar jag, det gjorde vi förra året. Jaja, det blir nog bra! My gjorde mig orolig över kläderna, hon börjar fråga vad jag skulle ha på mig imorgon, vilket jag knappt tänkt på. Haha, det känns typ läskigt nu när hon är så orolig över det..


En random bild som jag gjorde för ett tag sen.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0