Övningskörning

Nu får ni se upp på vägarna i umeå trakten, för jag är i farten! Jag körde en bil helt själv för första gången i mitt liv idag. Det gick faktiskt bra. När jag först släppte bromsen för att börja köra märkte jag att bilen gled iväg av sig själv, i panik skriker jag: DEN RÖR SIG! Hahha, både jag och pappa skrattade länge åt det. Jag hade inte förberett mig på att jag skulle köra så mycket som jag gjorde, hela bron körde jag på! Haha, jag kan tänka mig alla arga bilister som hamnade bakom mig som kör 40. Det svåraste var lätt att hålla koll på allt, kolla bakspegel, gasa, svänga, lyssna på pappa? När vi nästan var hemma fick vi syn på en som vi känner, jag började glatt vinka och märkte sedan att bilen åkte åt ett helt fel håll.. hahah, okoncentrerad? ;)



Kommentarer
Postat av: vickan

hahaha, jättekul att köra men svårt som tusan tycker jag.

och åkte ni ut i trafiken på direkten?

för jag övningskör borta på hamnen först :)

2008-08-06 @ 20:32:03
URL: http://pease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0