Tjejhelg i farmors lägenhet

Helgen med My och Ella var jätteroligt! Nog för att vi inte gjorde så mycket men, bara det gamla vanliga- vänner. Haha, vi gick ner och skulle hyra filmer också, fast vi var tvungen att köpa dom, för alla vhs (farmor har ingen dvd) var tydligen inte för uthyrning någe mer. Fast det spelade ingen roll, det var samma pris förut när dom hyrde ut dom som nu. Annars tjockade vi i oss ostkrokar och chips och mådde bara bra. Idag skulle My till en tjej i hennes klass, så jag följde med och gick dit med My. Sen var jag ensam hos farmor utan farmor, fast jag hade ju Ella.


Ella är lite skum, hon älskar att gömma sig! Hon kryper ofta in under täcket eller under tidningar osv. Idag hittade jag henne här:



Sen hörde vi Ella pipa som en galning från vardags rummet, så vi gick dit och kollade. Först trodde vi att hon hade fastnat undersoffan, men sen såg jag att det låg en liten ostkroke där under som hon försökte nå, sötnosen.



Vi bestämde oss för att gå ner till älven, fast vi hittade inte dit.. men vi kom till en mysig liten plats! När vi skulle tillbaka sen hade vi ingen aning om vars vi var.. men vi kom hem tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0