Första skoldagen över

Jätteroligt att träffa alla människor nu när skolan börjat. Det var verkligen jätteroligt. En tjej som hade tänkt byta skola, gjorde inte det så vi har kvar henne också! Sen har vi fått 3 nya i klassen, två tjejer och en kille. skojskoj! Jag hade nästan glömt hur härliga våra lärare är, men idag minns jag igen. Man kan inte sluta skatta åt dom, det är verkligen världens bästa skola jag går på.

När vi slutade i ettan skulle vi egentligen lämnat in datorerna, men det fick vi göra nu istället. Så nu har jag en annan dator, en segare.. Men den funkar, det finns ju faktiskt sims på den. Jag kanske ska börja köra det igen, det var ju ett tag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0