Inflammation i örona

Är super sjuk nu.. men det håller på att gå över, hoppas jag. For till läkarn igår, hade någon inflamation i örat tydligen, så nu måste jag äta penselin i 10dagar. Vill bara bli frisk till nyår som är imorrn! My kommer ju hit då, och jag har sagt att hon ska hit även om jag är sjuk.. haha hoppas hon vågar komma. Men jag är faktiskt bättre, halsen gör inte allt för ont och feber är nästan borta. Men huvva, det är på tiden att sjukan går över, har varit sjuk hur längesom helst känns det som. Det är himla många andra som är sjuka nu också, hela familjen är dåliga.. 

Men åh vad rolig nyår kommer bli! Längtar tills jag får ta kort på raketerna, har aldrig tagit kort med systemkameran ju.

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Jo, jag tog ganska många bilder på er! Kan lägga ut dom senare ikv :)

2009-01-01 @ 19:59:01
URL: http://onlymandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0