Cheer och ARG

Nu är ännu en cheerleading träning slut. Idag tränade vi inte så mycket bygg, bara de första och sista i programmet. Vi gjorde även om det första, så nu är det lite svårare. Dansen ändrade vi också (den ändrar vi jämt). Men vi snackar om att ha kvar den gamla ändå. För den nya var så seeg. Aja, ni fattar ändå inte vad jag snackar om säkert, eftersom ni aldrig har sett vårat program, haha.

Jag är ARG. Hela vägen efter träningen läängtade jag efter att få sitta vid datorn. När jag väl kommer hem och startar datorn, så funkar inte internet, hm tänker jag. Sen kollar jag runt i mitt rum, och ser att någon (PONTUS!!) har slitit bort internetsladden, så att allt smink och tjoffs jag hade efter väggen är borta. ÅHH vad jag blir arg! Igår satt jag och ställde iordning allt så snyggt, sen kommer min lillebror, usch för småbröder!!

Jag ska också passa på att lägga in en bild på min nya mössa. Den var på rea och kostade 5kr på Ica Maxi. Haha, jag var bara tvungen att köpa den!
image214
/Ida

Kommentarer
Postat av: Josiee

gu va kul det låter med cheer!:)

har förresten en liten tävling i bloggen:)

2008-01-24 @ 21:38:37
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Elin

jag ska börja i cheerleading snart =)=)=)

2008-01-31 @ 19:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0