Cheerleading snack och bilder

Hejhej!

Haha, jag har nog aldrig börjat ett inlägg med "hejhej". Så jag var tvungen att testa. Nu sitter jag iallafall i skolan, vi har just ätit. Snart ska vi ha multimedia, det är jättekul. Då sitter vi med photoshop, sen har vi bad, det är också kul. Vi har samma lärare i båda ämnena, och han är inte här, men vi ska göra sakerna utan han.

Igår hade vi ju cheerleading. Det går frammåt för oss, nu har vi satt in de flesta byggen i programmet, och det ser bra ut (fast jag har inte sett det..), eller det känns som att det ser bra ut.
My kanske vill följa med på träningen imorrn och filma lite?? ;)

Jag bju på några bilder:
Den här bilden var i vk eller vf för snart ett år sen. Vi hade uppvisning på kultur natta i Umeå.
image200

My har gjort den här bilden i photoshop. Det var efter att vi blivit mest minnesvärd på DM i piteå.
image201

Den här bilden är från juluppvisningen förra året.
image202

Hejdå! /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0