Extra Cheerleading

Det var jättelängesen jag skrev ett vanligt inlägg, nu på sistone har det bara varit tävlingar, och aldrig vinner jag heller!

Igår hade vi en extra cheerleading träning. Vi har börjat ha några extra träningar lite då och då, och det är jättebra! På onsdag har vi också en extra träning, den börjar klockan 4, jag kommer få springa dit efter skolan, men det blir kul!

Det börjar gå rätt så bra för oss! Jag tror att vårat program ser rätt så bra ut, även fast jag inte har sett det xD hahaha. På DM kommer vi äga ut alla, fast, jag är rätt så nervös inför DM, det är ju bara 41 dagar kvar!! Shit shit shit, nu är jag nervös.

Haha, det här inlägget blir lite random, men ni får leva med det.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Cool med cheerleading!

Och du..jag vinner heller aldrig nåt..

2008-01-20 @ 09:57:24
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0