För mycket tävlande

Den här dagen känns hel skum. När jag kommer till skolan, är allt svart, jag kom typ 10 min tidigare än normalt, och inte en människa på skolan?! Haha, dörrarna var iallafall öppna. Men det känns så konsigt, jag är nästan ensam på hela skolan! xD

Mitt tur halsband funkar verkligen, jag har vunnit TRE tävlingar på typ 1 dag!! Det är helt sjukt. Fast de tävlingarna är typ så här: "Den som skriver först vinner". Då sitter jag där och väntar på att få skriva xD Jag blir typ beroende också.. På bussen satt jag och tänkte hela tiden: Shit, jag måste till skolan och kolla om någon har lagt in en tävling!!
Jag får sluta tävla helt enkelt! :(

Kommentarer
Postat av: Mari

Haha! Samma sak ha de blivit för mig! Blir helt beroende och sitter som fastklistrad vid datorn :P Fast nu tar jag paus xD

2008-01-24 @ 21:19:08
URL: http://iram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0