Första skoldagen och bort med Januari

Idag hade vi den första skoladagen på det här året, det kändes skit jobbigt, rent ut sagt! Men det var nog för att jag inte hade ställt om dygnet, så igår kunde jag såklart inte somna, men jag somnade nog vid 12-tiden (Det är sent för mig!). På dansen sen var jag helt slut, jag ville bara lägga mig ner och sova, men det gjorde jag inte.

Nu längtar så otroligt mycket tills slutet av Januari! Någon får gärna spola förbi hela januari, då får jag både studiebidraget och linserna (förhoppningsvis). Jag är otroligt less på att ha glasögon. Det är så jobbigt att vara helt blind på träningarna eftersom att jag inte kan träna med glasisarna. Pengar behöver jag också, jag har nog aldrig varit helt pank, men det är jag nu! Jag har bara några få kronor, det känns förjävligt!


Nu sitter jag och spelar samma låt om och om igen. Den är så fin! Jag lägger in musikvideon.
 
/Ida

Kommentarer
Postat av: My

welcome to my life..

2008-01-10 @ 19:20:30
URL: http://cheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0