Innebandy matcher och filmer

Idag ska jag iväg till ersäng och kolla på Innebandy matcher! Min lillebror och hans lag har tagit sig till final i 13-dagscupen, och den måste man väl kolla på? Jag ska iallafall dit och ta lite kort.
  Egentligen hatar jag alla innebandy och fotbolls matcher, lixom, vad är det roliga med dem? Man sitter bara och kollar på massa människor som jagar en boll. Men det är kul att ta kort på dem.

Ikväll ska jag till My, hon har fixat en massa filmer som vi ska kolla på. Vi ska se: A Cinderella story, bring it on 4, polar expressen ( ? ) och en massa filmer som jag inte minns. Hehe, självklart ska vi gå till ICA och köpa lite gottigott. Varför är vi alltid så tjocka? xD

/Ida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Joo jag har sett den på bio, den var jättebra!

Ohh Bring it on 4 är bra ;)

2008-01-05 @ 15:53:11
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0