Konstigtyp

Hahaha, alltså seriöst jag DÖR! Idag åkte jag och My hem i bussen, sen sitter det en kille brevid oss och pratar om massa saker med busschafförn:

Det lät ungefär så här: Man vill ju inte berätta om sitt livsdröm för tjejen när man träffar henne först, som jag vill ju ha 8 barn, det kanske jag inte ska säga dirket. Och ett problem med mina förhållanden är mitt ex, hon gör allt för att förstöra för mig. Jag har fått två av mina tjejkompisar att inte vilja ta livet av sig m.m.

Han berättade också om alla sina egenskaper. Sen berättar busschaffisen att han har en dotter i hans ålder, och han blir intresserad av henne, och börjar ställa massa frågor om henne, som typ: Hur kommer det sig att hon är singel? Hur är hon som person? Vad har hon för humor?

_______________________________________________________________________________________

Hahaha, jag och My satt där brevid och höll på att skratta ihjäl oss! Först var det som att han ville berätta för alla på bussen (han pratade HÖGT) att han sökte tjej m.m. sen ville han träffa busschaffisens dotter! Ojoj, det var kul!

Kommentarer
Postat av: My

Det roligaste var ju när han sa att han var nudist och chaffisen inte ville att han skulle bli tillsammans med dottern längre xD!

2008-01-15 @ 17:02:34
URL: http://cheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0