Massa kommentarer och lite träning

HAHA shit! Gissa om jag blev förvånad nu när jag kom hem, och hade fått jättemånga (typ 6st) nya kommentarer! Haha, gud vad roligt, jag blir alltid så glad när jag får kommentarer, forsätt kommentera! Dessutom har min besöksstatistik mer än dubblats, fast det var väl bara för att jag vann den där tävlingen.

Jaa, som sagt, det var cheerleading träning idag. Den var precis som alla andra träningar. Vi byggde, körde programmet med byggen, hoppade, dansade och körde gymnastik. Fast den här gången körde vi inte igenom programmet lika mycket som vi brukar.

Den har dagen har varit helt kanon! Jag vann min första tävling, ingen dog på träningen och MY FÅR OPERERAS! Det är nog tack vara mitt nya tur halsband :)

/En glad Ida

Kommentarer
Postat av: Starchild

kontakta mig på [email protected]
med lev adress för navelPiercing bokstav I

kram

2008-01-23 @ 06:48:25
URL: http://modeakutens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0