Modeakuten, träning och kakor

Nu sitter jag på skolan, och vi börjar om en TIMME! Det är så jobbigt på tisdagar, när man kommer fram till skolan en timme innan man börjar. Fast det är ju iallafall bra att vi har datorer.


Ikväll är det träning, och jag längtar! Det ska bli jättekul. Jag vet inte varför jag är så taggad just idag, men det ska bli så kuul! Förresten, har jag sagt att vi i laget ska åka ner till Sundsvall den 16-17 Februari? Jaja, vi ska iallafall åka dit, det ska bli roligt att få träna på en riktig tävlingsmatta, vi har ju bara vanligt mattor som vi rullar ut. Det är ganska fuskigt när vissa lag alltid tränar på riktiga mattor, men vi måste resa genom halva landet för att få göra det! Okej, där överdrev jag lite, det är inte genom halva landet ;)


Nu ska ni få ett tips. Tävla på modeakuten! Jag har tävlat där igår och i helgen, och vunnit! Hon har jätteroliga tävlingar, först till kvarn tävlingar. Dom är extra roliga, då man har en stor chans att faktiskt vinna!!


Jag kan också passa på att berätta att jag var med My i helgen, vi har bakat små söta kakor. Jag ska bju dom i klassen på kakorna, för på onsdag är det någon spec dag i skolan (typ klassens dag), sen ska alla baka.

Mina kakor:
image222

Kommentarer
Postat av: Natta

vinnare av tävlingen är presenterad :)

2008-01-29 @ 13:58:21
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Maria

Roligt att du är med och tävlar! :)

2008-01-29 @ 14:46:13
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Maria

Hejja Hejja! hehe. det är tillåtet att kommentera hur mkt som helst då har man större chans! :)

2008-01-30 @ 14:32:18
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Elin i cardinals

haha vi tränar alltid utan mattor bara när vi bygger och kör gymnastik har vi mattor sånna som man rullar ut då :P

2008-02-04 @ 16:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0