Onyttigt

Vi har nyss haft en extra cheer träning, eller det var klockan 5-6. Jag och Mysan stannade kvar i stan efter skolan, och jag köpte mat från Max (nyttigt, jag vet;), som jag tog med. Vi slutade vid 4, så det var väl inte så jättebråttom. Det var inte så mång som kom till träningen, många hade långt att åka och hann inte osv, men vi skulle ändå bara dansa, alltså inga bygg.

Idag tog vi med oss fika till skolan, vi skulle äta det innan lunch. Behöver jag säga att jag blev otroligt mätt? Jag orkade typ ingen lunch, uschusch. Sen till middag åt jag på Max, inte så gott faktiskt.

Idag blev jag rik!! Jag hittade en tia på marken, när vi gick till träningen! Fast efter träningen köpte jag en läsk, FY vilken onyttig dag det här har varit, jag får ta och skärpa mig!!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0