ÖVERLYCKLIG

Igår gick hittade jag ett lyckohalsband! Okej, det var faktiskt mamma som hittade det, men jag hittade det i våran bil. Jag hade med mig den idag, och vet ni? Den funkar! 
   My var på "inför operation" idag. Detaljerna från det besöket kan ni ju fråga henne om, för jag var inte med. Hur som haver, så SKA HON OPERERAS!! Hon ska till stockholm (JIPPIE) och bli opererad. Någon (typ sjukhuset) ska stå för kostaden av flyg och sånt. Mys mamma ville typ inte följa med, så jag ska kanska få följa!!! Det är helt perfekt, då kan vi bo på hotell och gå på gamla stan, ÅH VAD KUL!! Jag är verkligen hur glad som helst, ni kanske inte fattar vad jag skriver, men jag är iallafall GLAD! =) My skickade sms på lektionen och skrev att hon skulle opereras, jag höll nästan på att börja gråta!

/AS GLAD IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0