SKIT KUL KVÄLL!!

Nu kanskeke ni undrar varför jag inte har uppdaterat något på ett tag? Okej, förmodligen har ingen undrat det, men hur som helst så har jag varit borta idag! Och GUD vad kul det var! Den roligaste kvällen på lääänge. Det hela började med att jag, Olivia, Lena och Erika gick möttes på stan, sedan gick vi till great eastern och åt. Det är en kinarestaurang med otroligt god mat! Den friterade kycklingen är såå god, mums. När vi var (JÄTTTE)mätta och belotna, gick vi hem till Erika som bor i stan, hon fyller år på måndag, så det var som ett "kalas". Det var så roligt, vi sjöng kareåke (?) och åt tårta, super mysigt :) Det enda negativa är att jag inte kommer ha någon röst imorgon..

Nu borde jag inte sitta här och skriva, för klockan 00.00 inatt ska vi lämna in en saga som vi har skrivit på engelskan, jag är dock inte klar, så jag måste jobba på den nu.
/Ida

Kommentarer
Postat av: josiee

tack:)
ha en bra helg!

2008-01-26 @ 08:59:13
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0