SMS- test

Kolla dina inkomna sms, börja uppifrån och skriv innehåll och vem som skickade:

Ditt första sms?
Jennifer: Jag är hemma

Ditt 5:e sms?
Olivia: Joyeux noel!

Ditt 9:e sms?
Olivia: Grejt, jag är i kåddis :). Hur mycket kostar det att skicka sms för dig?

Ditt 11:e sms?
Olivia: Jag med. Men mamma sa att man kunde få bedövning, men jag vill känna iaf en gång hur det känns

Ditt 16:e sms?
Erika: Hemma orkade inte kommer kl 2

Ditt 20:e sms?
My: Jag fattar inte vad vi har i läxa till spanska

Ditt 22:a sms?
My: Åh vad har du hittat för ljus grej? Får jag låna?

Ditt 24:e sms?
My: Förstod det :)

Ditt sista sms?
My: Vad har jag gjort för att få en sån bra vän som du? Det gjorde asont med inte lika ont som jag trodde!
                   

Kommentarer
Postat av: My

:) vad menas med sms 11? :P

2008-01-05 @ 00:37:58
URL: http://cheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0