SUR, träning och tävling

Nu är jag SUR! Jag är så himla SUR! Jag hade en tid hos optikern idag (jag skulle kanske få linser). Men jag tyckte att det var sent, så mamma ringde och skulle kolla om det fanns en tidigare tid. Sen ringer hon tillbaka till mig, och säger att hon avbokade tiden idag, och tog en tid NÄSTA vecka!! Jag hade längtat efter den här dagen i en månad, sen kommer mamma och ger mig en till vecka att längta! Åhh, hon är så jobbig.

Inatt har jag sovit hos farmor, det gör jag typ jämt när vi har träning på söndagar. Ja, vi hade träning igår. Vi byggde nästan ingenting. Vi dansade mest, och bytte tillbaka till den gamla dansen. Men vi gjorde den lite långsammare.

Innan jag for till träningen, var det en stor tävling hos modeakuten, jag vann en navelpiercing och en tungpiercing, som jag ska ge till en tjej från Cheerleadingen.  My fick sig en näspiercing också, det är så roligt med tävlingar! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0