Test om mig

Jag är:
[ ] Pojke
[X] Flicka

[ ] upptagen
[ ] förlovad
[ ] gift
[x] singel
[ ] singel och letar

[x] lycklig
[ ] olycklig

[ ] mamma
[ ] pappa
[x] kompis
[x] syster
[ ] bror
[x] kusin
[ ] kusinbarn

[x] ärlig
[x] empatisk
[ ] destruktiv
[x] estetisk
[x] knäpp
[x] omtänksam
[ ] störd
[x] vänlig
[x] rolig

Jag äter:
[x] kött
[ ] fisk
[x] fågel
[x] grönsaker
[x] frukter
[ ] rotfrukter
[x] mjölkprodukter
[x] pasta
[x] tabletter

Jag dricker:
[x] mjölk
[ ] havredryck
[ ] energidryck
[x] juice
[x] saft
[x] läsk
[ ] kaffe
[ ] te
[x] oboy
[x] Vatten

Jag har:
[x] en mamma
[x] en pappa
[x] en mormor
[x] en morfar
[x] en farmor
[ ] en farfar
[ ] en/flera systrar
[x] en/flera bröder
[x] en/flera kusiner
[ ] en/flera kusinbarn
[x] en moster
[x] en morbror
[ ] en faster
[ ] en farbror
[ ] en flickvän
[ ] en pojkvän
[x] en/flera vänner

[ ] allergi
[/] höjdskräck
[x] cellskräck
[ ] ormfobi
[ ] någon sjukdom
[x] någon/några jag älskar

[x] gröna ögon
[ ] blåa ögon
[ ] bruna ögon
[ ] vitt hår
[x] brunt hår
[ ] svart hår
[ ] blont hår
[ ]Rött hår

Jag älskar:
[x] min familj
[x] mina vänner
[x] mina släktingar
[ ] mina gosedjur
[ ] min säng
[ ] musik
[x] djur
[ ] reptiler
[x] böcker
[ ] havet
[ ] naturen
[ ] att skriva
[ ] att sjunga

Jag hatar:
[x] myggbett
[x] flugor
[ ] min pappa
[ ] min mamma
[x] getingar
[x] bimbon och \"plastics\"
[x] pedofiler
[x] alkoholister
[x] knarkare
[x] fiskar
[ ] mina systrar
[x] misshandel
[x] mördare
[x] våldtäkter
[ ] utlännignar
[x] krig

Jag har:
[x] haft kvarsittning
[x] kommit för sent till lektion
[ ] skolkat
[x] varit på besök hos rektorn
[x] gråtit mig till sömns
[ ] blivit mobbad
[ ] skurit mig
[ ] nästan blivit dränkt
[ ] blivit misshandlad
[ ] blivit utstirrad
[x] blivit anklagad för saker som jag inte har gjort
[x] kramat någon av motsatt kön
[x] kramat någon av samma kön

Jag har blivit kallad för:
[x] mitt namn
[ ] mina smeknamn
[x] hora
[ ] slampa
[ ] bimbo
[ ] emo
[ ] skabb
[ ] sötnos
[ ] gumman
[x] bitch
[x] hon
[ ] punkare
[x] du
[ ] äckel
[ ]snygging

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0