40års kalas

I lördags hade mina kusiners pappa party, han fyllde 40år. Det var ute i en jättefin stuga där hans mamma och pappa bor. Hela familjen for dit (Ella också) och vi hade jätteroligt. Det bjöds på grillat till middag, det var jättegott. Efter middagen badade vi badtunna, fast det var lite jobbigt, eftersom det var så många barn där. Dom har också en tub (?), som man sätter fast bakom båten. Den vågade jag inte åka, men någon gång i sommar ska jag testa den! Efter det mesta var över fick jag och Jennifer skjuts hem, sedan sov jag över hos henne, för hennes familj skulle sova på sugan.


Gulligull kusin.


Stugans baksida.


Ella somnade, sötnos.


Jennifer blev glad under middagen.


Jennifer och Ella.


Tuben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0